Termeni și Condiții – Zof.ro

Capitolul 1. Prezentare generală

Acest magazin online (www.zof.ro) este deținut de către  ZOF OPTOGERMAN S.R.L., [J03/2219/2008 | RO24660284], cu sediul în Str. Budeasa Mare nr. 72bis, Com. Budeasa, Arges cod Postal 117156. În timpul navigării site-ului, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la ZOF OPTOGERMAN S.R.L. (denumit in continuare “ZOF”)

www.zof.ro include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru utilizatorii care accepta termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document.

Vizitând magazinul nostru online și/sau cumpărând orice produs din magazinul nostru, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționle menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.

Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea magazinul nostru online și nu veti putea proceda la achizitionarea produselor afisate pe site-ul nostru. Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată magazinului online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările.

Capitolul 2. Termeni și Definiții                          

Magazinul online – se referă la www.zof.ro,

Site – se referă la magazinul online, www.zof.ro implicit, ZOF OPTOGERMAN S.R.L.;

Serviciu – reprezintă un serviciu (altfel cunoscut ca avantaj) oferit de către ZOF OPTOGERMAN S.R.L., Clientului, pentru o perioadă determinată de timp, ca urmare a unei plăți confirmate;

Client – persoană fizică sau juridică care a finalizat o plată confirmată, urmând procesul de cumpărare a unui produs și / sau Serviciu pe magazinul online;

Vânzător – ZOF OPTOGERMAN S.R.L., nr. Registrul Comerțului J03/229/2008, Cod fiscal RO24660284, cu sediul în Str. Budeasa Mare nr. 72bis, Com. Budeasa, Arges cod Postal 117156, email – contact@zof.ro, tel. – 0745 315 508;

Produse – se referă la bunurile disponibile din partea ZOF OPTOGERMAN S.R.L. și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client;

Utilizator – reprezintă persoana fizică sau juridică, înregistrată sau nu pe magazinul online, pe parcursul utilizării site-ului;

Contract – o comandă confirmată de către vânzător;              

Bunuri – orice produs inclusiv documentele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător;

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător  prin care acesta din urmă transmite către vânzător, prin intermediul SITE-ului, intenția sa de a achiziționa produse/servicii de pe SITE;

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor așa cum sunt precizate în comandă;

Comentariu – apreciere sau observație critică cu referire la un produs și / sau Serviciu;

Depunere – împărtășirea a unor date cu caracter personal a Utilizatorului cu magazinul online; Exemplu: abonarea la newsletter (împărtășirea adresei de e-mail);

Documentație – prezentele Termeni și Condiții, incluzând și politicile ZOF OPTOGERMAN S.R.L. afișate pe site-ul www.zof.ro;

Link – se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi;

Click – angajarea unui link sau crearea unei activități pe magazinul online; Exemplu: navigarea generală a site-ului;

Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;Cont – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail sau după caz, un nume utilizator și o parolă care permit unui singur cumpărător accesul la zone restricționate ale SITE-LUI prin intermediul căruia se face accesul la informațiile furnizate de cumpărător pentru comandă în curs, pentru comenzile anterioare sau în cadrul procesului de reactualizare a informațiilor aferente contului.

Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsletter e-mail, webpush etc) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produsele vizualitate sau achizitionate de pe SITE, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la produse adaugate in sectiunea „Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

Contract la distanta– conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul;

Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de catre vanzator sau de catre un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea ZOF OPTOGERMAN SRL cu referire la informatiile continute de acesta;

Capitolul 3. Dreptul de proprietate intelectuală

Conţinutul site-ului www.zof.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea ZOF OPTOGERMAN S.R.L. şi este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul ZOF OPTOGERMAN S.R.L.  a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.

ZOF OPTOGERMAN S.R.L. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale site-ului www.zof.ro.

Utilizarea pe site-ul www.zof.ro a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. www.zof.ro nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului.

Nu aveți dreptul să transmiteți orice tip de viruși informatici ori orice cod sursă de natură distructivă.

Orice încălcare a Termenilor și Condițiilor va avea ca rezultat încetarea Serviciilor pentru dumneavoastră şi suportarea consecinţelor de ordin financiar.

Pentru sesizari va rugam sa raportati eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site la adresa reclamatii@zof.ro

Capitolul 4. Condiții Generale

Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României..

Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.

Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre ZOF.

Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.zof.ro.

Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, utilizatorul sau clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului sau oricarui tert cu care ZOF are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Excluderea răspunderii:

Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesării paginii noastre.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu unul dintre operatorii noștri pe adresa de e-mail contact@zof.ro. 

Capitolul 5. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comanda, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, comentarii produse,  etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre.

Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al ZOF, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de ZOF, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Protectia datelor personale” disponibila aici https://zof.ro/politica-de-confidentialitate/.

ZOF se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si numarul de telefon.

Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.

Prin crearea unui cont sau/si plasarea unei comenzi, cumparatorul are dreptul de a isi exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsleter sau mesaje de marketing direct telefonice/sms. Datele preluate de la cumparator, ca persoana vizata, in scopul expedierii de newslettere/mesaje de marketing direct pot fi folosite de catre ZOF doar daca s-a obtinut consimtamantul expres in limitele Politici de Confidentialitate. Dezabonarea de la newsleter/mesaje comerciale se poate face in orice moment si nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document. ZOF isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va transmite astfel de e-mailuri/sms-uri cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice cumparator care si-a exprimat anterior expres consimtamantul de a primi newsleter/sms-uri, fara niciun angajament ulterior din partea ZOF, sau a vreunei notificari prealabile.

Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare www.zof.ro, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. www.zof.ro nu este responsabilă și nu își va asuma nicio răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.

ZOF se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.

ZOF se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, in conformitate cu prevederile din Politica de Confidentialitate, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.

www.zof.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul utilizatorului, conţinând informaţii despre utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul vizitatorilor.

 Capitolul 7. Detalii despre produse

Anumite produse pot fi disponibile exclusiv in magazinul online www.zof.ro. Aceste produse sau Servicii pot avea stocuri limitate și pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare.

Garantăm că am făcut toate eforturile pentru a publica cât mai cu exactitate caractersticile, produsele și elementele produselor care sunt disponibile in magazinul online. Însă, nu putem garanta că monitorul/ecranul calculatorului/laptopului dumneavoastră va afișa caracteristicile cu exactitate conform produsului.

Produsele cumparate prin intermediul www.zof.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul primirii produsului.

Capitolul 8. Procedura de comandă

Prin apăsarea butonului „Adaugă în coș” produsul în cauza ajunge în coșul virtual de cumparaturi. Pentru unele Produse va fi necesar să introduceți specificatiilor acestora (ex. forma rama,brand, etc.).

Produsele din coșul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, dacă faceți click pe iconul „Coșul meu” situat în dreapta sus a paginii de web. Aici aveți posibilitatea să ștergeți eventualele produse nedorite, respectiv aici puteți defini cantitatea de produse din care doriți sa cumparati mai multe bucăți.

Prin apăsarea butonului „Continua”, veți fi redirectionat catre pagina de check out unde va trebui să completați datele dvs. necesare plasării comenzii (facturare, livrare/ridicare din magazin, contact) dacă nu aveți deja un cont, sau va conectati la contul dvs. Tot în această secțiune veți avea posibilitatea de a  selecta modalitatea de plata disponibilă.

Completarea tuturor informațiilor solicitate în formularul de comanda sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de catre dumneavoastra precum si in vederea executarii contractului la distanta.

În urma finalizării comenzii veți primi un e-mail automat la adresa de email indicată de dvs. Acest e-mail confirma înregistrarea comenzii reușite și trimiterea mai departe către noi.

Cumparatorul ia la cunostinta ca, după efectuarea comenzii de pe site, și după confirmarea telefonică sau prin email de către un angajat, intre parti intervine un contract electronic de vanzare-cumparare, respectiv de livrare, încheiat pentru produsul comandat.

Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, la numerele de telefon 0787 213 033 sau 0787 213 800.

Produsele realizate la comanda, respectiv ochelarii efectuati in conformitate cu specificatiile clientului (prescriptie) nu beneficiaza de drept de anulare pana la implinirea termenului oferit de catre operatorii nostri.

ZOF isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partiala a unei comenzi efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilate daune – interese, in urmatoarele cazuri: produsele nu exista in stoc, plata nu este finalizata, datele furnizate de catre client/membru sunt incomplete sau incorecte, activitatea cumparatorului poate produce daune de orice natura societatii ZOF sau partenerilor acesteia, exista una sau mai multe comenzi confirmare si neridicate.

ZOF își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din Showroom, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

ZOF nu va avea nicio raspundere fata de Cumparator sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site.

Capitolul 9. Detalii despre contractul de vânzare-cumpărare

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANTA

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.zof.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente :

  1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
  3. Termenii și condițiile contractuale

Dacă vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea vanzatorului catre cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera în niciun moment o comanda neconfirmată ca având valoarea unui contract.

Prezentul contract intra în vigoare la confirmarea comenzii de către vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii și condițiile generale de vanzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind: Certificatul de garanție emis de către vanzator sau un furnizor al acestuia.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Cumparatorul se obliga sa cumpere de la vanzator, iar vanzatorul se obliga sa furnizeze produsele solicitate prin comanda efectuata de către cumparator și confirmată de către vanzator, în cantitatea specificata de către cumparator în cadrul comenzii.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR – conform comenzii solicitate

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract intra în vigoare în momentul confirmării de către www.zof.ro a comenzii lansate de cumparator.

3.2. Confirmarea comenzii de catre www.zof.ro se va face telefonic sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către cumparator.

Art. 4. OBLIGAȚIILE VANZATORULUI

4.1. Sa livreze produsele în ambalajele originale ale producatorului, sigilate și fără deteriorări

4.2. Sa livreze produsele comandate de cumparator în cantitatile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii

4.3. Sa informeze cumparatorul in situatia intarzierii sau imposibilitatii asigurarii produselor comandate in totalitate sau partial

4.4.  În situația în care cumparatorul denunța contractul în baza prevederilor art. 6 pct. 3,  înainte de livrarea produselor, renuntand la comanda sa, www.zof.ro se obliga sa nu mai efectueze aceasta livrare.

Art. 5. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI

5.1. Se obliga sa ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale site-ului www.zof.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.

5.2. Se obliga sa plătească valoarea contractului (valoare produse și valoare livrare) la primirea produselor.

5.3. Se obliga de a garanta faptul ca vârsta acestuia este de minim 18 ani.

5.4. In masura in care cumparatorul se afla în posesia unei rețete medicale/prescriptii pentru dioptrii, se agliga sa garanteze faptul ca aceasta a fost oferită de către un personal calificat în acest sens. Prescripția medicală nu poate fi mai veche de 12 de luni.

5.5. În cazul în care cumparatorul comanda ochelari de vedere, si deține o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care doreste lentile de contact atunci acesta va avea o rețetă specială pentru lentile de contact. Prin plasarea comenzii, cumparatorul confirma faptul că aceasta a fost efectuată în funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.

5.6. Se obliga sa  furnizeze cu acuratețe detaliile prescripției (inclusiv notele adiționale prescripției).

5.7. In cazul lentilelor de contact, clientul confirma că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de contact acesta a luat la cunoștință și va respecta cu strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, cumparatorii sunt indemnati sa contacteze înainte de achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.

5.8. În cazul soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor artificiale (picături oftalmice) cumpatorul va citi și respecta cu strictețe indicațiile mentionate pe prospectele produselor puse la dispoziție de către vânzător. Dacă nu a primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, cumparatorul il va solicita vânzătorului înainte de utilizare.

5.9. Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, cumparatorul garanteaza faptul că:

  • utilizeaza serviciile noastre în mod voluntar;
  • datele conținute în formularul de înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților;
  • dupa caz, a fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat și garanteaza că valoarea dioptriilor de lentile introdusă în timpul procesului de comandă este în concordanță cu rețeta prescrisă de oftalmolog.

Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Dorim să vă aducem la cunoștință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fără aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc medical şi vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau de disconfortul apărut in urma purtării lentilelor de contact cumpărate din magazinul nostru sau primite gratuit.

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuarii plății, din partea cumparatorului, în locația indicată în cuprinsul comenzii.

Conform art. 18 alin. (1) Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, vanzatorul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.

Sub acest aspect, bunurile/produsele vor fi livrate cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier, sau la semnarea de primire, pe factura fiscală, în cazul livrărilor efectuate de către personalul vânzătorului.

În cazul livrării prin poșta sau curier, acesta nu este autorizat de către vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare și achitarii eventualei contravalori a respectivelor colete. Dacă, după transferul proprietății, cumparatorul constata diferente intre comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, vânzătorul, în termen de maxim 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRACTULUI

7.1. Produsele livrate de www.zof.ro sunt in ambalajul original, sigilate. De asemenea, unele categorii de produse comercializate prin intermediul platformei online, sunt produse care prin natura lor, după desigilare, nu mai pot fi returnate.

7.2. Cumparatorul are dreptul de a denunța unilateral în scris contractul la distanta, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor, fara penalitati și fără invocarea vreunui motiv. În aceasta situatie, Cumparatorul este obligat sa nu desigileze produsele.

7.3. Apeland la dreptul de denuntare unilaterala a contractului, cumparatorul va trebui sa plateasca valoarea returnarii produselor.

7.4. www.zof.ro va rambursa sumele plătite de cumparator pentru livrarea produselor, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face în  14 zile de la data la care este informat de decizia de denuntare unilaterala a contractului la distanta. Pentru evitarea oricaror dubii termenul de 14 zile curge de la data la care produsul este returnat efectiv vanzatorului.

Art. 8. RASPUNDEREA CONTRACTUALA.

8.1. www.zof.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a produselor cumparate. www.zof.ro nu garantează si nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele cumparate nu corespund scopului pentru care au fost cumparate.

8.2. Produsele livrate de www.zof.ro sunt in ambalajul original, sigilate. De aceea, www.zof.ro nu va putea fi facuta responsabilă în cazul oricăror neconcordanțe sau probleme în ceea ce privește produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.

Art. 9. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.zof.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislației în vigoare.

Art. 10. FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forta majora. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Art. 11. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între www.zof.ro si clienții săi se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Capitolul 10. Livrare și plată

Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România prin curier rapid in cel mai scurt timp de la confirmarea telefonică sau ridicare din showroom-urile ZOF gratuit, conform programului de functionare afisat pe site in sectiunea Contact.

Plata produselor se poate face ramburs la livrare, online cu card de credit/debit sau in showroom la casa de marcat.

Plata online cu card de credit/debit
In cazul in care se opteaza pentru plata cu un card bancar vor trebui introduse pe o pagina securizata urmatoarele date:

– codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii);
– data expirarii cardului;
– codul CVV ( ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura);
– Parola 3D secure ( daca aveti un card inrolat in sistemul 3D Secure)

Inainte de a da ultimul clic, verificati datele introduse. Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzactiei.Tranzactiile se vor efectua in conformitate cu conditiile agreate cu banca emitenta a cardului. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele securizate EuroPayment, EuroPayment Services SRL nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dvs.

Toate platile se vor efectua in lei, indiferent de modalitatea de plata aleasa.

Plata numerar:

Poti sa platesti in numerar, exclusiv in lei, atat pentru cumparaturile de pe zof.ro, cat si pentru cele din showroom-urile noastre, astfel:
• prin ramburs, curierului, la livrarea produselor comandate pe zof.ro;
• la casa de marcat, in showroom, inclusiv in cazul produselor pentru care ai facut rezervare online si pentru care ai optat sa faci plata in magazin

Prețurile produselor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări, aceasta modificare nu va avea impact asupra comenzilor plasate anterior

Prețurile afișate pe site la produse sunt în RON și includ TVA.

Taxe de livrare:

0-300 km – Gratuit

300+ km – cu plata la curier

Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii ( ori orice parte sau conținut din magazinul online ), fără notificarea în prealabil.

Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.

Capitolul 11. Facturare

Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.

Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele contului de client deținut și alte informații, incluzând adresa de e-mail, adresa de facturare, numarul de telefon, pentru ca www.zof.ro să proceseze corect și complet, tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.

Capitolul 12. Politica de returnare

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.

  • Produsele sigilate (ambalajul/cutia lentilelor de contact, blistere, flacoane) care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retur, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul e).
  • Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat – fără urme de uzură sau alte defecte, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. În cazul produselor din categoria consumabile (lentile de contact, soluții de îngrijire… etc.), ambalajul acestora trebuie să fie sigilat, intact și nedesfăcut – în totală conformitate cu normele de igienă –  în caz contrar cererea de retur va fi respinsă.
  • Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ochelari de vedere confecţionati după prescripţie), conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul c. Sunt exceptate de la dreptul de retragere.).

Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea intiala.

Pentru mai multe informații cu privire la dreptul de retragere ne puteți contacta la nr. de tel. 0787 213 033 sau 0787 213 800  ( L-V: 09:00 – 17:00 ). Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalitatii de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail contact@zof.ro formularul standard de retragere prevazute de OUG 34/2014.

Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia către ZOF OPTOGERMAN SRL, Strada I. C. Brătianu, bl.A8, parter, Pitesti, Argeş 110022. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de ZOF numai dacă în prealabil ați anunțat returnarea produselor pe adresa de e-mail menționată mai sus.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari; altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționarii produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca și nou; ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru; a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand; fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur; va vom inapoia contravaloarea produsului returnat; prin transfer bancar în contul IBAN specificat de către dvs. în declarație neechivoca trimisă prin e-mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 30 zile calendaristice; de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Nu veți plăti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care; ați primit un produs care prezinta defect de fabricație sau un produs greșit.

Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane; fizice sau juridice care au efectuat 3 retururi consecutive în ultimele 12 luni.

Capitolul 13. Garanții

Banii inapoi 30 zile

La www.zof.ro satisfactia clientilor este o prioritate. Dacă ați greșit comanda sau nu sunteți pe deplin mulțumit de produsele cumparate; atunci aveți dreptul de a returna produsele în termen de 30 zile calendaristice de la recepționarea lor, în conformitate cu Politica de returnare (vezi capitolul anterior).

Vă rugăm să aveți în vedere că ochelarii efectuați la comandă pe bază de prescripție sau după specificațiile clientului nu pot fi returnați. În cazul produselor individuale (cutie, blister, flacon, etc.), lentile de contact (dioptrie, culoare), returul este acceptat doar dacă produsele au ambalajul original intact, sigilat, nedesfăcut.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactați prin e-mail sau telefonic.

Garanția produselor

Produsele comercializate pe www.zof.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate; care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.

Produsele comercializate de magazinul ZOF respecta garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 – pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014:

  • Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).
  • Produsele corespund scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
  • Produsele corespund scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.
  • Produsele corespund cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara); specificatii ce sunt aduse la direct cunostinta cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.

Garanția calității

100% calitate – ce vezi e ceea ce primești

www.zof.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe www.zof.ro sunt autentice.

Cu experiență în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere; lentile colorate, www.zof.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Produse noi sigilate si 100% originale pentru sanatatea dvs.!

Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate in Romania de Ministerul Sanatatii.

Garanția de livrare

Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp de luni pana vineri (pentru produsele aflate pe stoc) si in orice caz nu mai tarziu de 30 de zile.

Trebuie sa mentionam insa ca livrarea rapida nu se aplica în perioadele aglomerate din an precum Black Friday; Craciunul, Sărbătorile de Paște, sau 8 Martie, Halloween, sărbători legale sau evenimente neprevăzute (dezastre naturale, pandemii, epidemii etc.).

Garanția de schimb a produselor

Schimbarea produselor achizitionate de pe www.zof.ro este gratuita în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Schimbarea este valabilă doar dacă:

  • solicitarea de schimbare se face în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziționarea produsului;
  • ambalajul nu a fost deteriorat;
  • cutia de lentile nu a fost desigilata;
  • produsul a fost achiziționat de pe site-ul www.zof.ro;
  • Schimbarea produsului se face după cum urmează: Clientul trimite către furnizor produsul, acesta suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, după ce primește produsul, se obliga sa trimita gratuit (fără alte taxe) produsul cerut de client.

Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intra in garantia de schimb a produselor.

Montaj Gratuit

Alege să îți faci ochelarii de vedere la www.zof.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurata GRATUIT.

Produse 100% originale

Toate produsele de pe www.zof.ro sunt autentice.

www.zof.ro comercializeaza lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere soluții și accesorii de cea mai buna calitate.

Produsele sunt furnizate de mari producători de renume autorizați : Bausch and Lomb, Ciba Vision, Puma, Polaroid, Hugo Boss, Saint Laurent, Prada, Ray-Ban, Vogue, etc.

Cu experiență în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.zof.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Capitolul 14. Avize și certificări

www.zof.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate în România de Ministerul Sănătății.

Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (în magazine specializate sau online) este supusă normelor legale stabilite de Ministerul Sanatatii. Comercializarea acestor produse fără a deține autorizație de la Ministerul Sănătății este strict interzisă. Prevederile legale se aplica atat persoanelor juridice cât și persoanelor fizice.  Comercializarea dispozitivelor medicale se realizeaza conform; dispozitiilor Ordinului 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, referitoare la avizarea activităţilor în domeniul dispozitivelor; medicale si ale Ordinului 1009/2016 privind înregistrarea dispozitivelor medicale în baza naţională de date.

Atât lentilele de contact cât și soluțiile de întreținere si curățare sunt dispozitive medicale din categoria IIB.

ZOF OPTOGERMAN S.R.L. (www.zof.ro) detine avizul de functionare necesar comercializarii dispozitivelor medicale.

Atenție: nu cumparati lentile de contact de la agenții economici neautorizati, vă riscați sănătatea!

Capitolul 15. Exonerarea de răspundere

Informaţiile incluse pe site-ul www.zof.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință; din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul; de autor şi drepturile conexe Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă; Vânzătorului la adresa de e-mail contact@zof.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

www.zof.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi făcută responsabilă pentru; orice pagube apărute prin folosirea, improprie a produselor cumparate prin intermediul acestui site.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite; care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu produsul de interes.

Site-ul nostru poate conține link-uri către Site-uri operate de terțe părți („Site-urile Terțelor Părți”). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă; că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia; sau utilizarea produselor sau serviciilor puse la dispoziție prin acesta.

Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun Site; al unei Terțe Părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare; a utilizării de către dvs. a Site-ului sau bazarea pe aceste Site-uri ale Terțelor Părți.

Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că înțelegeți; site-urile înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele terțelor; site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.

Capitolul 17. Utilizări interzise ale serviciilor zof.ro

În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat; să folosiți magazinul online sau conținutul acestuia pentru următoarele:

  1. orice acțiune ilegală;
  2. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
  3. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale; (d) să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
  4. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex; orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
  5. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
  6. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta; funcționalitățile sau operațiunile .ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela www.zof.ro;
  7. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
  8. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
  9. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
  10. să atacați sistemele de securitate ZOF ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela www.zof.ro.

Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile www.zof.ro ori Serviciile site-urilor partenere; sau aflate sub umbrela www.zof.ro pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.

Capitolul 18. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii

www.zof.ro nu poate fi responsabilă pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi; ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea; Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea  acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă); și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.

Prin plasarea Comenzilor, Utilizatorul  accepta in mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului; în ultima versiune actualizată, care este comunicata în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizarii continutului și/sau la data plasării Comenzii.

ZOF nu solicita Cumparatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc); informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. ZOF isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Cumparator ar fi/este prejudiciat sub; orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele ZOF. Clientul va informa ZOF asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de societatea noastra.

Capitolul 19. Încheierea responsabilităților părților

Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile; până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către www.zof.ro; comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării magazinului online.

Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi; ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la magazinul online, fără o notificare în prealabil; dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării magazinului online; incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.

Capitolul 20. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă

Orice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente.  

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre ZOF Cumparatorului; prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea; sa apara intre Cumparator si ZOF se va rezolva pe cale amiabila. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Cumparator si ZOF se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre; instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

Capitolul 21. Informații de contact

Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici; www.zof.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail contact@zof.ro

Capitolul 22. Dispoziții finale

ZOF isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari; ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, ZOF nu va putea fi facuta responsabila pentru; eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului.

ZOF isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura; si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă; acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Ultima actualizare: 01.07.2021